مقالات

برگزاری جشن تولد یا زاد روز

برگزاری جشن تولد یا زاد روز

جشن تولد هر شخص مربوط به سالگرد روزی است که فرد به دنیا آمده و این جشن جهت یادبود برگزاری می شود . برگزاری جشن تولد در تمامی کشورها با فرهنگ های مختلف همراه با دعوت و پذیرایی از میهمانان مرسوم و رایج می باشد .

از دیرباز در تاریخ تمامی کشورها از جمله ایرانیان جشن زادروز برای پادشاهان و شاهزادگان برپا می شده و مردم در این روز به جشن و پایکوبی مشغول می شدند .

جشن تولد می تواند یک مراسم خصوصی و خانوادگی به صورت کاملا ساده برگزار شود یا به صورت دوستانه در کافی شاپ ها و روستوران ها و یا اینکه با دعوت از اقوام و خویشان و دوستان به صورت مفصل و با تشریفات بیشتری صورت بگیرد که برای برگزاری این جشن ها معمولا در باغ یا سالن یا تالار و … برگزار می شود .

جشن تولد می تواند برای کودکان در مهد برگزار شود ، یا به صورت مهمانی عصرانه یا بعد از شام و یا به صرف شام باشد .

بسته به سلیقه ، سن و سال و جنسیت شخصی که تولد به نام او می باشد تم ها مختلفی روایج پیدا کرده است ، همچنین گل آرایی ، بادکنک آرایی ، انواع گیفت های متنوع ، انواع شیرینی تر و خشک و سفارش کیک از معتبرترین قنادیها با نظر و سلیقه متقاضی ، میوه آرایی ، موزیک جشن و عکاسی و فیلمبرداری ، کرایه ظروف و …

تمامی این خدمات و تجهیزات توسط ظروف کرایه تشریفات تهرانی به شما عزیزان ارائه می شود تا بتوانید شبی بیادماندنی و زیبا به یادگار داشته باشید .

برگزاری جشن تولد

برگزاری جشن تولد

تم های تولدی که بیشتر مورد پسند آقا پسر های خردسال است مربوط به ابرقهرمانان و شخصیت های جنگجو و قوی می باشد ، برعکس تم های تولد مورد علاقه دختر خانومای دلبند شما با رنگی ملایم و رمانتیک گونه می باشد و حتی بزرگسالان نیز می توانند بسته به سلیقه خود به کودک درون خود احترام گذاشته و تم تولدی جذاب و زیبا را برای خود انتخاب کنند .

و در اولویت همه این ها کیک تولد خوشمزه و شیک می باشد که از اولین اقدامات در برگزاری جشن تولد می باشد و این نکته را باید در نظر بگیریم که کیک تولد به اندازه تعداد مهمانان و تقریبا به طور استاندارد برای هر نفر 100 گرم باشد.

به طور کلی جشن تولد یک مراسم شیرین و شاد چه برای میزبان و چه برای مهمان می باشد و تاثیر مثبتی در روحیه همه حاضرین خواهد داشت و علی الخصوص برای کودکان جزء شیرین ترین خاطره های دوران کودکیشان خواهد شد و باعث بالا رفتن قدرت ارتباط اجتماعی و تعامل با دیگران شده و اعتماد به نفس شان را بالا می برد .

جهت سفارش انواع تم تولد با ما تماس بگیرید .

۰۹۱۲۶۱۳۳۸۴۳ و ۰۹۱۲۷۳۷۸۵۴۲ و ۰۲۱۲۶۳۱۸۴۳۶

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *