مقالات

میوه آرایی مجالس

میوه آرایی مجالس

میوه آرایی مجالس (تهیه انواع میوه دستچین فصل و میوه آرایی و کوکتل میوه)

میوه آرایی سفره عقد

میوه آرایی در مراسمات و جشن ها خود زیبایی خاصی به مراسم می دهد میوه آرایی ساده و زیبا با شکل های متنوع و خلاقانه میز پذیرایی و یا سالن مراسم و جشن ها را زیبا تر و به یادماندنی تر می کند .

از انواع مدل های میوه آرایی می توان میوه آرایی ساده و ردیفی ، میوه آرایی به شکل کیک ، میوه آرایی به شکل سبد ، میوه آرایی برای تولد و میهمانی با تم مخصوص جشن ، میوه آرایی به شکل طاووس ، میوه آرایی با میوه های فصلی ، میوه آرایی مرحله به مرحله  ، تنها بخشی از مدل های خلاقانه است که شما میتوانید آنها را روی میزها و سالن بچینید و شرکت کنندگان در مراسم از آن لذت کافی را ببرند .

امروزه در مراسمات از مدل های مختلفی از جمله کوکتل میوه ، بار میوه ، بار کمپوت و یا میوه آرایی با دیگر مدل های خلاقانه استفاده می شود .

میوه آرایی مجالس

میوه آرایی مجالس

تزئینات ظروف غذا و میوه آرایی آن  همواره با سفره آرایی و نوع چینش و نحوه میوه آرایی ، ارزیابی یک مراسم جشن و یا یک مراسم خاص را به راحتی بالا و پایین می آورد .

مجموعه ظروف کرایه تشریفات تهرانی همواره با ارائه طرح های زیبا و نوین در این مبحث زینت بخش مراسمات شما عزیزان می باشد. در تشریفات مجالس و خدمات مجالس امروزی میوه آرایی جلوه خاصی از خود به نمایش قرار می دهد انواع میوه ها و حتی سیفی جات نیز در این مبحث جایگاه ویزه خود را دارد که با هنر دست مسئول بخش تزئینات بار میوه ( میوه آرایی مجالس )توسط تشریفات مجالس و ظروف کرایه تشریفات تهرانی و خدمات مجالس این مجموعه صورت میگیرد . یکی از شیوه ها و رسوم های پذیرایی از گذشته تا به حال استفاده از میوه و شیرینی است . هر چقدر که مجلس و محفل عروسی و یا دیگر مجالس شامل میان وعده و سایر وسایل پذیرایی باشد ، حذف میوه و شیرینی به هیچ وجه امکان پذیر نیست . امروزه در پذیرایی ها میوه آرایی توسط تشریفات مجالس همواره ارائه می شود . میوه آرایی جشن عروسی شامل انواع میوه ها به حسب فصل و بودجه مراسم عروسی محاسبه و طراحی می شود . البته امروزه مراسم جشن طلاق نیز مد شده است که در ابتدا کمی تعجب بر انگیز بود که برخی از زوجین برای جداشدنشان نیز جشن خداحافظی می گرفتند که این موضوع باعث نگرانی و اعتراض مردم شده بود . به همین خاطر اتحادیه تالارهای پذیرایی دستورالعملی مبنی بر ممنوع شدن اینگونه جشن ها صادر نمود .

ما به شما این اطمینان را میدهیم که با انتخاب مجموعه ظروف کرایه تشریفات تهرانی شما زیبا ترین وبه روز ترین مدلهای میوه آرایی مجالس خود را بدون کوچکترین دغدغه ای به خوبی و یادبودی زیبا برگزار نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *