مقالات

پرده آرایی و حریر آرایی مجالس

پرده آرایی و حریر آرایی:

همه شما دوستان وقتی وارد منزل و یا سالن و یا هرمکان سرپوشیده دیگری می شوید ناخود آگاه اولین چیزی که در این اماکن به چشم شما میخورد دیزاین و دکوراسیون این مکان است .

پرده آرایی یکی از مهم ترین قسمتها ی این دیزاین است . امروزه مدلهای بسیار زیبا و ترکیبی با طراحی فوق العاده توسط دوزندگان پرده تولید می شود هارمونی رنگها با محیط مورد استفاده و کیفیت و جنس پرده در زیبایی استفرار آن بسیار مهم است . بسیاری از مردم پرده را لباس منزل و محل کار و فعالیت خود میدانند و برای آن بسیار هزینه می کنند در سالن های همایش و یا سالن های عروسی و سالن های تشریفات نصب یک پرده زیبا و سنگین به محفل مراسم رسمیت زیادی می دهد و یا حتی به نوعی شخصیت مراسم را میتوان در پرده های نصب شده در محل سنجید . پنجره موجود در سالن و یا حتی در بعضی از سالنها که فقط دارای دیوارهای بلند است اندازه آنها طول و عرض و ارتفاع آنها در انتخاب پرده بسیار مهم است .

نحوه باز و بسته شدن پنجره ها در طراحی و پرده آرایی قابل اهمیت است . قاب پنجره و یا ستونهای موجود در سالن ها در نحوه دوخت و نصب پرده تاثیر می گذارد . بعضا پرده های دولایه از پارچه های رنگین در دوخت پرده استفاده می شود . نوع چوب پرده و آویز پرده نیز یک دیگر از نکات لازم در پرده آرایی است . از پرده آرایی و حریرآرایی به منظور زیبا کردن مکان مورد نظر و جلوه خاص دادن به این اماکن استفاده می شود .

پرده آرایی و حریر آرایی

پرده آرایی و حریر آرایی

شما می خواهید مراسمتان بسیار زیبا برگزار شود و برای شما مقرون به صرفه نیست تا برای یک مراسم هزینه ای بسیار بالا بدهید و پرده خریداری نمایید لیکن شما می توانید با مشاوره و اطمینان به مجموعه تشریفات تهرانی از خدمات ویزه و فوق العاده این مجموعه استفاده کنید و با کمترین هزینه بیشترین بهره را اخذ نمایید . پرده آرایی و حریر آرایی مخصوص سفره عقد ، پرده آرایی و حریر آرایی مخصوص دکوراسیون داخلی ، پرده آرایی جهت جهیزیه عروس ، پرده آرایی سرویس سیسمونی ، پرده آرایی و حریر آرایی مجالس و … را می توانید با مدل پرده و آلبوم مخصوص تزئینات پرده انتخاب نمائید و بدون دردسر و با اطمینان کامل از خدمات قابل ارائه مجموعه ظروف کرایه تشریفات تهرانی بهره مند گردید . بطور کل پرده آرایی در متراز مختلف و وسیع فضایی زیبا را بوجود می آورد البته نور پردازی محل مورد نظر در به نمایش در آمدن ظرافت و زیبایی پرده آرایی بسیار تاثیر گذار است .

مجموعه تشریفات تهرانی آماده ارائه خدمات خاص مجالس اعم از پرده آرایی مراسمات ، گل آرایی مراسمات ، شمع آرایی مراسمات ، سفره عقد ، دیزاین مراسم ، انواع نور و صدای مورد نیاز در مراسم ، مهماندار و ارائه بهترین و با کیفیت ترین غذاهای ایرانی و فرنگی در مراسمات و مجالس ، کرایه صندلی ، اجاره میز و صندلی ، تهیه ظروف مجالس و پذیرایی و ظروف VIP و … می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *