مقالات

اجاره لباس عروس با رعایت چند نکته مهم

[vc_row][vc_column][vc_column_text]امروزه اکثر عروس خانم ها به جای خرید لباس عروس ترجیح میدهند لباس عروس را از مزون های لباس عروس اجاره کنند و به امانت بگیرند زیرا بعد از عروسی این لباس هرگز به دردتان نخواهد خورد و هیچ استفاده ای از آن نخواهید داشت پس اجاره کردن لباس عروس ایده خوب و به صرفه ای است. برای اجاره کردن لباس عروس بهترین گزینه لباس عروس های تن پوش اول می باشند.

 

 

 

لباس عروس را اجاره کنیم یا بخریم؟

هنگام اجاره لباس عروس باید با دقت و حوصله لباس عروس را پرو کنید اگر نیاز به تغییر داشت مثلا اگر باید کمی تنگ میشد حتما قبل از تحویل لباس یکبار دیگر لباس را پرو کنید تا مطمئن شوید لباس درست اندازه شما است.

درباره اکسسوری های لباس عروس مانند تاج و تور و دستکش از مزون دار سوال کنید و بگویید آیا اکسسوری ها را هم با لباس عروس اجاره میدهید یا آن ها با هزینه جداگانه اجاره داده میشوند.

با مزون دار طی کنید که هزینه شستشو و خشک شویی بعد از استفاده از لباس به عهده شما است یا آن ها، اگر در اینگونه موارد به توافق نرسید بعدا با مشکل مواجه میشوید.

 

 

برای اجاره لباس عروس چند وقت مانده به مراسم عروسی اقدام کنید و همه مزون ها را بگردید تا لباس دلخواه و ایده آل تان را پیدا کنید اگر دیر بجنبید شاید لباس دلخواه تان را پیدا نکنید.

 

ظروف کرایه | ظروف کرایه و میز صندلی | ظروف کرایه تهرانی

 

ظروف کرایه | ظروف کرایه تهرانی مجالس | ظروف کرایه مجالس

 

ظروف برای کرایه | ظروف کرایه در تهران | ظروف کرایه ای در تهران | ظروف کرایه تهرانی مجالس

ظروف کرایه تشریفات را از ما بخواهید

 

ظروف کرایه کرایه انواع میز و صندلی،ظروف کرایه ای از جمله ظروف سیلور و چینی،چادر،پرده،آلاچیق سیار،قهوه خانه سنتی،سفره عقد،تهیه و سرو انواع غذای ایرانی و فرنگی،ارائه کلیه خدمات جهت برگزاری همایش،سمینار،و مراسم گوناگون ( ظروف کرایه )
تهرانی مجالس ارائه دهنده کلیه لوازم و ملزومات مورد نیاز مجالس ، مراسم ، جشنها ،همایش ، افتتاحیه ها و تشریفات عروسی می باشد .جهت دریافت قیمت کرایه صندلی و ظروف لطفا تماس بگیریدظروف کرایه[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *