مقالات

ظروف کرایه چینی

ظروف کرایه

تقریبا برای همه افراد پیش آمده که در شرف تدارک مراسم و مهمانی باشند. برگزاری مراسم مختلف چه مراسم شاد و چه مراسم مذهبی و یا برگزاری مراسم ختم و ترحیم به تشریفات و ظروف کرایه نیاز دارد تا بتوان به بهترین نحو مراسم را برگزار کرد.

یکی از مهم ترین مراحلی که در برگزاری مراسم های مختلف باید به آن توجه کرد، استفاده از ظروف کرایه و فرش  مناسب برای مهمانی می باشد. با توجه به این که معمولا مهمانان های بسیاری در مراسم ها حضور دارند، تامین ظرف جزو دغدغه اصلی برگزار کنندگان مراسم می باشد.

معمولا مهمان های بسیاری در مراسم ها حضور دارند و تامین ۲۰۰ و یا بیشتر از این تعداد ظرف به سادگی امکان پذیر نیست. ظروف کرایه می تواند پیشنهاد بسیار خوبی باشد و نیاز نیست تا به فکر خرید ظروف زیاد و یا استفاده از ظروف شخصی خود باشید.

 

ظروف کرایه
معمولا برای مهمانی های مختلف، ظروف چینی از قبیل میوه خوری، غذاخوری، کارد و چنگال نیاز است تا بتوان از مهمانان پذیرایی کرد. مسلما ظروف شخصی موجود در منازل برای تعداد مهمانان مراسم های بزرگ کافی نمی باشد، قرض گرفتن ظرف از آشنایان هم معمولا کار درستی نیست چرا که ممکن است ظروف حین استفاده بشکند.

از طرفی خرید ظروف به تعداد بالا از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست، بنابراین بهترین راهی که برای تامین ظروف مراسم مختلف وجود دارد، استفاده از ظروف کرایه است.

تاریخچه ظروف چینی
زادگاه اصلی ظروف چینی  کشور چین است که  هزاران سال پیش صنعت ساخت ظروف چینی از چین به سایر کشورها صادرگردید. در ایران نیز سابقه ساخت ظروف سفالینه و  آبگینه در شهر یزد و کرمان به حدود ۷ هزار سال پیش بر میگردد و امروزه نیز در استانهای گیلان و قزوین واحد های تولیدی فعالی وجود دارد که ظروف چینی با کیفیت تولید می کنند.
در واقع ابتدایی ترین ظروف ساخته شده توسط بشر از طریق حفاریهای انجام شده و تحقیقات بعمل آمده  مشخص شد  زمانیکه  انسان عصر نوسنگی  برای نوشیدن آب مجبور می شد با ترکیب آب و خاک، گل درست کند و با ساخت ظروف گلی و خشک کردن در مقابل نور خورشید به نیاز های اولیه خود جامه عمل بپوشاند. اما همچنان برای انسان پیشرفته هنوز این مساله حل نشده است که انسان های گذشته گلی که برای ساخت ظروف ایجاد می کردند، با چه مواد مخلوط می کردند که تا هزاران سال این ظروف پا برجا مانده اند.
انسانهای دورانهای گذشته برای مراسمها و مجالس پادشاهان بهترین و زیباترین ظروف را تولید می کردند. صنعتگران برای تولید ظروف های مجلل دست به ابتکارات منحصر به فردی می زدند که آثار به جا مانده از دورانهای گذشته هنوز زیبا و جذاب هستند. امروزه نیز بشر به بالا ترین حد کیفیت و تنوع در زمینه تولید انواع ظروف با استفاده از تکنولوژی و شیوه های مدرن دست پیدا کرده است.
ظروف کرایه

ظروف کرایه | ظروف کرایه در تهران | ظروف کرایه ای در تهران | ظروف کرایه تشریفات تهرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *