مقالات

فلسفه حلقه نامزدی

ظروف کرایه

حلقه ازدواج را می توان یکی از نشانه های تعهد زوجین به یکدیگر نامید و در روز ازدواج همراه با آرزوی خوشبختی هرکدام از زوجین در دست دیگری قرار می دهند. بد نیست بدانی یکی از دلایل دایره بودن حلقه های مرسوم این است که این شکل آغاز و پایانی ندارد. در واقع هزاران سال پیش یونانیان معتقد بودند رگی که در انگشت چهارم وجود دارد به قلب متصل بوده و آن را رگ عشق نامگذاری کردند.

حلقه ازدواج

اما چینی ها دیدگاه دیگری دارند. بدین صورت است که ابتدا کف دست ها را روبروی هم قرار داده، بند دوم انگشت وسط را بهم چسبانده، سپس نوک چهار انگشت دیگر را نیز به هم متصل کن.ابتدا انگشت شست را جدا کن. این انگشت نماد والدین بوده و جدا شدن آن نشان دهنده این است که تا ابد همراه ما نیستند. پس از اتصال دوباره انگشت شست، انگشت اشاره را جدا کن. این انگشت نمایانگر خواهران و برادران است و از آنجاییکه روزی خودشان نیز خانواده تشکیل می دهند، به نوعی ما را ترک می کنند. پس از اتصال مجدد آن، انگشت کوچک را که نشان دهنده فرزندان است جدا کن. آنها نیز روزی بزرگ می شوند و با توجه به اهداف خود مستقل خواهند شد.

در آخر و پس از اتصال انگشت کوچک خواهی دید که نمی توانی انگشت حلقه را جدا کنی، زیرا کسانی که ازدواج می کنند، به دلیل عشق تا آخر عمر به هم متصل هستند.

در خانواده‌های ایرانی، بسیاری از ازدواج‌ها به شکل سنتی و با معرفی خانواده‌ها شکل می‌گیرد. در چنین مراسمی پس‌ازاینکه خانوادهٔ داماد جواب مثبت را از خانوادهٔ عروس گرفت؛ به منظور اینکه حالت رسمی‌تری به انتخاب داده باشد، در جلسه‌های آتی یک انگشتر را به‌عنوان «نشان کردن» دختر برای او کادو می‌آورند. به این انگشتر نشان می‌گویند؛ که دختر آن را به نشانهٔ اینکه در آستانهٔ تأهل قرار دارد در انگشت می‌کند، ولی «حلقه‌ها و انگشترهای ازدواج» در زمان عقد و «به انتخاب داماد و عروس» خریداری می‌شوند. حلقه بله برون برای نشان کردن عروس است، این حلقه‌ها معمولاً ظریف‌تر هستند که بتوان در تمام مواقع از آن‌ها استفاده کرد، چرا که حلقه نمادی از تعهد به همسر است و این نشان در تمام مراحل زندگی باید در جای ثابت و ویژه‌اش خودنمایی کند.

 

ظروف کرایه

 

ظروف کرایهظروف کرایه در تهران| ظروف کرایه ای در تهران | ظروف کرایه تهرانی مجالس

ظروف کرایه کرایه انواع میز و صندلی،ظروف کرایه ای از جمله ظروف سیلور و چینی،چادر،پرده،آلاچیق سیار،قهوه خانه سنتی،سفره عقد،تهیه و سرو انواع غذای ایرانی و فرنگی،ارائه کلیه خدمات جهت برگزاری همایش،سمینار،و مراسم گوناگون ( ظروف کرایه )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *