مقالات

قوانین و مقررات در کرایه ماشین عروس

اجاره اتومبیل های لوکس برای ماشین عروس

حدود چند سالی که اجاره اتومبیل های لوکس و مدرن در کشور فعالیت خود را آغاز و به خوبی در میان مردم محبوبیت پیدا کرده است ، شاید در ظاهر اجاره یک اتومبیل لوکس و مدرن و البته گران قیمت کمی سخت بنظر برسد و شاید بعضی از عزیزان تمایل داشته باشند تا بجای پذیرفتن چنین ریسکی از ماشین شخصی خود استفاده کنند ، ولی در بعضی موارد امکان استفاده از خودروی شخصی وجود ندارد و قطعا یک ماشین عروس زیبا و شیک می تواند به برپا شدن با شکوه تر مراسم کمک بسزایی داشته باشد ، بخصوص در کلیپ های فیلمبرداری شده روز مراسم ، ورود باشکوه عزوس داماد های عزیز به تالار پذیرایی ، تهیه کلیپ هایی مانند کلیپ کویر که معمولا نیاز به اجاره ماشین عروس شاسی بلند می باشد و یا علاقمندان به داشتن یک ماشین عروس کلاسیک و قدیمی و یا نیاز به اجاره ماشین عروس کروک ، در این مطلب می خواهیم کمی بیشتر شما را با قوانین اجاره ماشین عروس بدون راننده و با راننده آشنا کنیم.
 

اجاره ماشین عروس با راننده یا بدون راننده ؟

دامادهایی که بدنبال ریسک نیستند و برایشان فرقی ندارد که خود پشت فرمان ماشین عروس بنشینند و یا یک راننده ، تمایل بیشتری به اجاره اتومبیل با راننده دارند ، زیرا در این شرایط تمامی مسئولیت خودرو به عهده راننده ای شرکت و مجموعه ای می باشد که ماشین را از آن عزیزان اجاره نموده اند.
 
در این حالت یعنی اجاره ماشین عروس با راننده نیاز به هیچگونه وجه و یا مدرک ضمانتی نمی باشد و تمام مسئولیت به عهده راننده ای می باشد که مجموعه کرایه اتومبیل بهمراه ماشین در اختیار عروس داماد های عزیز قرار می دهد.
 
از دلایل دیگر اجاره ماشین با راننده می تواند ، نداشتن گواهینامه ، انقضای گواهینامه و یا نداشتن تجربه کافی رانندگی با خودروهای دنده اتوماتیک باشید زیرا عمدتا ماشین های لوکس و مدرن دنده اتوماتیک می باشند.
 
ولی بعضی از دامادهای عزیز تمایل دارند خود به عنوان راننده ماشین باشند تا در فیلم عروسی شان زیباتر جلوه دهد ، قسمت مهم مطلب قوانین شرکت های اجاره اتومبیل برای اجاره ماشین بدون راننده می باشد که در این صورت شرکت ها به چند روش عمل می کنند.
 
 
 
ظروف کرایه
 
 
 
 

مدارک مورد نیاز برای اجاره ماشین عروس بدون راننده

  • 1: دریافت یک چک معتبر به قیمت ریالی ارزش ماشین مورد نظر
  • 2: دریافت یک سند ملکی که ارزش آن برابر ارزش خودروی مورد نظر باشد
 
در اینصورت باز یک راننده ( به عنوان نماینده شرکت ) شما را تا آخر مراسم در خودرویی دیگر همراهی خواهد کرد تا در صورت نیاز و بروز هر گونه مشکل احتمالی بتواند به عروس دامادهای عزیز یاری رسانده و اقدامات لازمه را انجام دهد در آخر مراسم نیز چنانچه برای خودروی مورد نظر مشکل خاصی بوجود نیامده باشد چک و مدرک ضمانتی توسط نماینده شرکت به شما عزیزان تحویل داده می شود.
 
در صورت اجاره ماشین عروس بدون راننده هر گونه حادثه ای که خدایی ناکرده در حین مراسم بر اثر بی احتیاطی و یا … پیش آید تمامی مسئولیت خسارت وارد شده به عهده شما می باشد.
 
یکسری قوانین و نکات هم البته باز بستگی به قوانین وضع شده توسط مدیر شرکت اجاره اتومبیل دارد در هر دو حالت اجاره بدون راننده و با راننده باید مورد توجه قرار گیرد.
 
 
ظروف کرایه
 
 
 

قوانین و مقررات در اجاره ماشین عروس

  • 1: بعضی از شرکت ها حداقل زمان اجاره خودرو را مشخص می کنند ، معمولا بین 10 تا 15 ساعت متفاوت می باشد
  • 2: معمولا اکثر شرکت ها قیمت اجاره خودرو را که در قرار قید می نمایند تا ساعت 24 همان شب می باشد ( 12 شب ) ، چنانچه مراسم عروسی و نیاز به ماشین عروس بیشتر از ساعت 12 شب باشد قیمت اجاره اضافه خواهد شد
  • 3: شرکت های اجاره اتومبیل معمولا محدوده ی رفت و امد ماشین عروس را ابتدا مشخص می کنند ، به طور مثال اگر شما قصد اجاره ماشین عروس در تهران را دارید هزینه اجاره بابت تردد خودرو در محدوده ی تهران می باشد ، یا فرضا عزیزانی که قصد اجاره ماشین عروس در کرج را دارند هزینه بابت رفت و امد در محدوده ی کرج در ابتدا محاسبه می شود ، ولی اگر به هر دلیلی نیاز به خروج از محدوده توافق شده باشد مبلغی بابت خروجی اتومبیل به قرار داد اضافه می شود
  • 4: معمولا هزینه بنزین به عهده داماد عزیز می باشد ، البته بعضی از شرکت ها ممکن است این گزینه را به عنوان هدیه و یا تخفیف قرار داد به عروس داماد های عزیز تقدیم نمایند.
 

دیگر نکات در کرایه ماشین عروس

چنانچه ماشین را با راننده و یا بدون راننده اجاره می نمائید ، در هر دو حالت بعد از اتمام مراسم عروسی در تالار پذیرایی ، همانطور که بعضی مواقع می بینیم کارناوال های طویل بدنبال ماشین عروس ، از اجرای حرکات خطرناک با خودرو چه ماشین عروس، چه خودروهای میهمانان عزیز و محترم خودداری و جلوگیری نمائید تا خدایی ناکرده شیرینی کل مراسم در اخر با حادثه ای تلخ به اتمام نرسد.
 
با وجود موسسات حرفه ای کرایه اتومبیل و قیمت های رقابتی و در بعضی موارد نازل ، امید داریم عزیزان عروس داماد بتوانند بهترین ماشین عروس مورد نظر خود را انتخاب و در بهترین حالت و شرایط ممکنه اجاره نمایند و در آخر با خاطره ای بسیار شیرین مراسم به پایان رسد.
 
 
 
ظروف کرایه
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *