مقالات

نحوه انتخاب کفش داماد

نحوه انتخاب کفش داماد

انتخاب کفش داماد یکی از ویژگی های راز زیبایی داماد در شب عروسی می باشد. در واقع انتخاب درست مدل کفش داماد میتواند از سایر مهمانان او را جذاب تر کند. اما متاسفانه بسیاری از دامادها بدون در نظر گرفتن نکات انتخاب کفش داماد ، جلوه نه چندان زیبایی ایجاد می کند. البته راحتی داماد در شب عروسی نیز بسیار اهمیت دارد که با انتخاب نادرست کفش داماد باعث آسیب زدن به پاهای خودتان خواهید شد.

ظروف کرایه

نحوه انتخاب کفش داماد

اولویت انتخاب کفش دامادی را بر اساس راحتی قرار دهید. یعنی مهمتر از زیبایی کفش راحتی آن می باشد. کفشی زیبا اما تنگ را تصور کنید که قرار است ساعت ها در پایتان باشد و با آن راه بروید. حتی فکر کردن به آن لذت شب عروسی را از شما می گیرد.

دومین مورد نیز باز هم زیبایی کفش نیست ! بلکه رنگ کفش می باشد. اینبار کفشی شیک اما با رنگی کاملا متفاوت با کت و شلوار خود را تصور کنید ! قطعا باعث بر هم زدن ست کت و شلوار شما خواهد شد. بنابراین مورد بعدی که باید در انتخاب کفش به آن دقت کنید ، ست بودن رنگ کفش با کت و شلوار داماد است.

انتخاب رنگ کفش

پیشنهاد ما استفاده از کفش داماد به رنگ های مشکی و قهوه ای است. دو رنگی که با اکثر کت و شلوارها ست می شود اما اگر از آن دسته از دامادها هستید که میخواهید متفاوت با سایر مهمانان باشید انتخاب رنگ هایی مانند آبی ، طوسی و کرم به شما پیشنهاد می شود. البته انتخاب این رنگ ها کاملا بستگی به رنگ کت و شلوارتان دارد. برای مثال اگر کت و شلوار طوسی انتخاب کرده اید ، رنگ کفش آبی میتواند ست زیبایی را ایجاد کند. یا اگر رنگ کت و شلوار شیری است، رنگ کفش قهوه ای بهترین انتخاب است.

در نظر گرفتن قد داماد در انتخاب کت و شلوار داماد ، کفش داماد و حتی مدل موی داماد تاثیرگذار است. برای مثال انتخاب کفش نوک تیز به هیچ عنوان برای داماد با قد بلند پیشنهاد نمی شود. این دسته از افراد باید به دنبال کفش های پنجه گرد باشند.

کفش بند دار

اگر جزء دامادهایی هستید که خاص بودن را دوست دارید، انتخاب کفش های بند دار کاملا مناسب شما است. البته بندهای این نوع کفش ها به آکسفورد معروف هستند با سایر کفش های بندی متفاوت است و خیلی راحت و شیک بسته می شود. البته انتخاب کفش بندار برای شب عروسی کمی در انتخاب رنگ شما را محدود خواهد کرد. زیرا این نوع کفش ها معمولا در رنگ های کاملا رسمی تولید می شوند.

ظروف کرایه

ظروف کرایه کرایه انواع میز و صندلی،ظروف کرایه ای از جمله ظروف سیلور و چینی،چادر،پرده،آلاچیق سیار،قهوه خانه سنتی،سفره عقد،تهیه و سرو انواع غذای ایرانی و فرنگی،ارائه کلیه خدمات جهت برگزاری همایش،سمینار،و مراسم گوناگون

تهرانی مجالس ارائه دهنده کلیه لوازم و ملزومات مورد نیاز مجالس ، مراسم ، جشنها ،همایش ، افتتاحیه ها و تشریفات عروسی می باشد .جهت دریافت قیمت کرایه صندلی و ظروف کرایه لطفا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *