مقالات

اجاره ماشین عروس

اجاره ماشین عروس

اجاره ماشین عروس

ماشین عروس ( اجاره مدرن ترین اتومبیل های روز و انواع ماشین های آنتیک قدیمی ) توسط مجموعه ظروف کرایه تشریفات تهرانی

جهت تزئین ماشین عروس علاوه بر در نظر گرفتن سلیقه عروس و داماد می بایست به ماندگار بودن گلها در فصل آن نیز توجه نمود . زیبایی طراحی ماشین عروس و گل های بکار رفته چه از نظر تعداد و چه از نظر نوع گل و قیمت آن موضوع مهم و قابل توجهی است که میبایست زوجین همواره آن را مد نظر خود داشته باشند . بسیاری از خانم ها و عروس ها در دوران مجردی درباره تک تک قسمتهای عروسی خود حتی رویابافی می کنند با اینکه شاید این رویاها بعید به نظر بیاید و با واقعیت فاصله زیادی داشته باشد و در خیال خود یک ماشین عروس خاص و بیادماندنی را می پرورانند و از دغدغه های بسیار مهم آنهاست .

اجاره ماشین عروس

اجاره ماشین عروس

نحوه گل آرایی ماشین عروس و نوع ماشین عروس اینها تنها قسمتهایی از رویا پردازی دختران جوان است بعضی انتظار کرایه خودروهای گران قیمت را دارند . مثلا خودروهایی مانند لیموزین ،لامبورگینیو … و سعی می کنند با اجاره این خودروهای گران قیمت روز عروسی خود را هرچه می توانند با شکوه تر برگزار کنند .

از طرفی برخی دیگر از زوج ها به دنبال کرایه ماشین عروس کلاسیک و قدیمی هستند اما آنچه می بایست در کل مد نظر قرارداد این است که نباید استرس شما در هنگام عروسی تان بالا باشد و این شب تکرار نشدنی را با مشکل روبرو نکنید .

در زمان اجاره ماشین عروسی و کرایه ساعتی آن همیشه یک زمان اضافی را نیز مد نظر بگیرید و به یاد بدقولی های میهمانان ، عکاس و فیلمبردار ، آتلیه ، آرایشگر و حتی ترافیک شهر را کنید تا باعث اضطراب شما نشود و یا در صورت سفارش یک خودرو قدیمی و عتیقه حتما فکر خراب شدن آن را کنید . شاید مضحک باشد ولی واقعیت دارد که بسیار پیش آمده که ماشین عروس با همان گل آرایی ماشین عروس را باجرثقیل به تعمیرگاه برده اند اگر به استفاده از این خودروها تاکید دارید پس بهتر است راننده مخصوص خود اتومبیل را نیز همراه خودتان داشته باشید  چون او با زیروبم ماشین آشناست و در صورت نیاز می تواند کمک تان کند .

شما می توانید برای صرفه جویی در هزینه ماشین خود و یا بستگانتان را برای ماشین عروس انتخاب نمایید و انرا گل آرایی نمایید . قیمت خودروهای لوکس امروزی جهت کرایه ماشین عروس بسیار بالاست از طرفی برخلاف تصور خیلی ها اجاره ماشین های کلاسیک و قدیمی حتی از خودروهای لوکس امروزی نیز بالاتر است . جهت گل کاری ماشین عروسی سلیقه گل فروشی مهم است و گرنه گلی که در پایین شهر به فروش میرسد همان گلی است که در بالای شهر به فروش میرسد ولی سلیقه کسی که گل آرایی ماشین عروس را بعهده دارد بسیار حائز اهمیت است . گل آرایی ماشین عروس به راحتی با هزینه موجودتان میتواند هماهنگ شود . در تابستان به فکر هزینه بالا برای گل آرایی ماشین عروسی نباشید چون به سرعت پلاسیده می شود . با کمی ابتکار می توانید با همان تور و روبان ماشین عروسی زیبا را تزئین کرد .

رعایت هارمونی رنگ ها در گل آرایی و تزئین ماشین عروس بسیار مهم است . هنگام سفارش گل برای ماشین عروس توجه داشته باشید که جلوه ی بیشتر رنگ ماشین و رنگ گل ها باید با هم متضاد باشند مثلا برای ماشین سفید گل سفید نمی زنند  بلکه بایستی روی آن گل های رنگی بکار رفته باشد . همین طور برای ماشین عروس دودی و یا تیره بهتر است از گل هایی با رنگ های ملایم و روشن استفاده شود . برای خودرو نقره ای گل هایی با رنگ زرشکی و قرمز جلوه ای دیگر به ماشین عروس می دهد .

مجموعه ظروف کرایه تشریفات تهرانی همواره آمادگی جهت برگزاری مجالس و اجاره ماشین عروس شما را دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *